Benyt en spørgeskema app til at optimere kundernes tilfredshed

Tænker du nogensinde, at det kunne være rart med et system, der let og effektivt kunne indsamle feedback fra f.eks. dine kunder? Så skal du læse med lige her. For det kan du nemlig med tabsurvey, som er en spørgeskema app, der allerede fra starten af er klar til brug og klar til dine behov og ønsker. Med denne app kan du hurtigt finde ud af, hvad kunderne synes.

 

Find ud af, hvad kunderne synes med tabsurvey

Det kan engang imellem være rigtig effektivt at vide, hvad kunderne eksempelvis har syntes om forretningens indretning, betjeningen e.l. I den forbindelse kan du med tabsurvey i kiosk tilstand let finde ud af, hvad kunderne tænker.

 

Du kan nemlig indstille spørgeskema app’en på den måde, at kunderne på en iPad kan trykke, hvorvidt de var:

 

  • Meget utilfredse
  • Utilfredse
  • Hverken/eller
  • Tilfredse
  • Meget tilfredse

 

Kunden skal blot trykke med et touch, som de fleste allerede kender det fra deres smartphone eller iPhone. Derfor er det let for alle at deltage i brugerundersøgelsen. Tabsurvey gemmer dataene, og gør det muligt for dig at se, hvad den generelle holdning er, eksempelvis til betjeningen i din forretning e.l.

 

Spørgeskema app’en giver dig dermed mulighed for at finde ud af, ”hvor skoen trykker”. Herefter kan du lettere end normalt målrette din forretnings udvikling i retning af, at kunderne får en endnu bedre oplevelse næste gang, at de besøger butikken.

 

Hvis du ønsker en startskærm på dit spørgeskema, på iPad’en, som er anderledes end den standardiserede, så kan du også vælge det. Du har nemlig mulighed for at skræddersy startskærmen, så den passer perfekt til dine ønsker og dine behov.

 

Fordele ved spørgeskema app’en

Blandt fordelene ved at benytte denne form for analyse af din forretning, er, at tabsurvey app’en ikke behøver internet. Du skal derfor ikke være bekymret for, at din undersøgelse ikke kan fungere blot fordi, at internettet måske er svagt eller nede for én dag eller to.

 

En anden klar fordel er desuden, at spørgeskemaet genstarter automatisk, når en kunde har afsluttet det. Når en kunde således har trykket færdigt via touch, så sørger app’en for at gå tilbage til udgangspunktet. På den måde kan den næste kunde også starte og færdiggøre spørgeskemaet.

 

Færdiggører en respondent ikke spørgeskemaet, bliver besvarelsen nulstillet. På den måde er du sikker på at få helstøbte svar, som du kan medregne i din analyse.

 

 

0/50 ratings